Cégtörténet

1995: A cég indulásakor még elfekvő szivattyú alkatrészek és vasáru értékesítésével foglalkozott.

1996: Az ITT Flygt új és elfekvő alkatrészek értékesítésén túl megalakult a javítóműhely-szerviz, ahol a nemcsak az általunk értékesített szivattyúk javítását és felújítását végezzük.

1997: A Collin Center Kft hivatalos Flygt kereskedés és márkaszerviz minőséget szerzett. Új telephelyre költöztünk, így egy helyen megtalálható a javító-, szerelőműhely, anyagraktár és irodahelyiségek.

1998: Tevékenységeink sorába bekerült a szivattyúk tartozékainak gyártása, mint: talpaskönyök, felső vezetőcsőtartó, csúszósaru.

1999: Újabb gyártmánnyal gazdagodott a termékskálánk: kiemelő szerkezetek gyártása, keverőkhöz és szivattyúkhoz egyaránt.

2000: ISO minősítéssel rendelkező vállalatoknál a beszállítók között az első helyen szerepelünk, és az "A" kategóriájú beszállítói minősítést is megkaptuk.

2001: Kiépítettük az ISO 9001:2001 minőségbiztosítási rendszert.

2002- 2004: Dolgoztunk, dolgoztunk és dolgoztunk...

2005: Megkezdtük a Lowara tisztavíz szivattyúk forgalmazását.

2006: Készenléti csapatot és autót állítottunk fel, mely helyszínen végez hibaelhárítást és javítást.

2007: A Tesbu 99 Villamosgépjavító Kft csatlakozott a Collin csoporthoz, ezáltal a szervizszolgáltatásuk motorok tekercselésével bővült.

Célkitűzésünk

  • Segíteni Megbízóinkat gyorsabb és hatékonyabb technikai megoldások felhasználására, ezáltal alkalmazkodni a változó környezethez.
  • Az ügyfeleket rászoktatni a gyors, ezzel egyidejűleg pontos és minőségi szolgáltatás fogadására és megrendelésére.
  • Rugalmasság és barátságosság, megbízhatóság és változatosság.